İsyan cümleme hoş geldiniz. Ne zaman hak etmediğimi düşündüğüm bir durumun içine düşsem bunu derim: “Neden iyi insanların başına hep kötü şeyler geliyor neden!”
Eminim herkesin hayatında çok sevdiği ama başına sürekli talihsizlikler gelen bir tanıdığı vardır. O çok sevdiğiniz iyi kişiler ya maddi anlamda büyük zorluklar yaşıyorlardır, ya hastalıklarla cebelleşiyorlardır. Ya da çevrelerinde hep bir kötü arkadaş, sorunlu aile durumları vardır. Belki de aşk hayatlarında yüzleri hiç gülmemiş, hep sert kayaya toslamışlardır. Sorunların basitliği, büyüklüğü fark etmez… Onlar iyidir, masumdur ama yine de sorunlar bir şekilde hep onların yakasındadır.
